A Fidesz Pravdája, nem fogod kitalálni, NYOMTATÁSI HIBA MIATT állította azt, hogy 1,6 milliárdnyi tiszteledíjat kapnak az RTL Klub menedzserei. Nem politikai okokból, és nem azért, mert napok óta rá lettek álltva a bosszúhadjáratra!

Létezik-e a viccesebb annál, mit amikor a kormány-alvállalkozó Századvég új napilapja egyszer csak nekiesik a Századvégnek kenyeret adó kormány ellenfelének, de annyira ostobák, hogy gazdaségi napilaként elnéznek egy egyszerű céges beszámolót, és 1,6 milliárdot írnak 1,6 millió helyett?

Igen, létezik! Ha ugyanez a vicclap megpróbál helyreigazítani. Íme a szöveg:

A Napi Gazdaság nyomtatott illetve online változatában a cégbírósági adatok alapján - nyomtatási hiba miatt - pontatlanul állítottuk, hogy az RTL Klub az igazgatóság és a felügyelőbizottság tagjai részére összesen 1,6 milliárd forint tiszteletdíjat fizetett ki tavaly. A valóságban az összeg 1,68 millió forint.

A humor annál fergetegesebb, mert az Index cikkében lehozta a beszámoló screenschotját, így jól látszik, hogy nincs ott semmi nyomtatási hiba, az van odaírva, hogy

A társaság az Igazgatóság és a Felügyelő Bizottság tagjai részére 2013. évben összesen 1.680 e forint tiszteletdíjat fizetett ki.

Az mondjuk igaz, hogy az 1680-at magyarul nem ponttal, hanem anélkül írjuk, de ebben az esetben ez semmiképp sem befolyásolta az összeg értelmezését.