Azok után, hogy a Fidesz nem fogadta el a Cink, a 444, a Magyar Narancs és Hír24, a Demokratikus Koalíció pedig a Hír Tv és a köztévé akkreditációját, a legnagyobb internetes lapok sem vesznek részt ezeknek a pártoknak a rendezvényein.

Mi is azt csináljuk, amit ők, ott fogunk sündörögni a környéken mindkét helyszínen, Szily el is indult randevúzni a kicsit bálnázó Ács Dániellel, de nem megyünk be sehova, ahova kéne a regisztráció.

Az Origo így indokol, tartalmilag egybeesve az Index és a HVG kommentárjával:

Az Origo szerkesztősége úgy döntött, hogy nem tudósít a Fidesz és a DK központjából. Bár kaptunk akkreditációt mindkét helyre, több más szerkesztőség nem. Úgy gondoljuk, hogy ez a korlátozása a tudósítói munkának nem helyénvaló.

Update: A Népszabadság is bojkottál.