Rövid update a pedóügyhöz. Miután kiposztoltam, hogy a Kisalföld egy 12 éves kislány sztriptízéről rakott ki cikket a címoldalára, levélben kérdeztem meg a felelős szerkesztőt, hogy miért futtatnak ilyen anyagokat.

A jó órája elküldött mailre ugyan eddig nem jött válasz, de olvasni valószínűleg olvasták, a cikket ugyanis gyorsan eltüntették mind a Kiasalföldből, mint az azonos tulajdonos kezében lévő Délmagyarországból. 

A cikklevételre mousseux figyelmeztetett, köszönjük!