URL-ben komcsizta Martonyi külügyminisztert a kormányimádó lap, aztán javították a hibát.

Az Orbanviktor tumblr-blog - ami nem a miniszterelnöké, hanem a Facebookjára érkező kommentek között mazsoláz - vette észre a csínyt. Ami annyi volt, hogy a "Nukleáris együttműködés Dél-Koreával" című, MTI-hír alapján megírt cikküknek azt az URL-t adta egy vicces kedvű Magyar Hírlap-munkatárs, hogy magyarhirlap.hu/nuklearis-egyuttmukodes-eszak-koreaval. Az URL-t aztán megváltoztatták dél-koreásra, amikor ránéztem, már ez a verzió szerepelt a cikk fölött, de kipróbáltam, és azért a régi is élő maradt.

[via orbanviktor]