Epikus elgépelés az MTI-től! Így buknak le a kopipészt-katonák.

Ma 5:55-kor a Magyar Távirati Iroda kiadott egy anyagot arról, hogy Gyurcsány már megint valami egészen alávaló dologban mesterkedik, konkrétan engedné, hogy magyar meleg párok örökbefogadhassanak. De került bele egy szerencsétlen elgépelés.

Észre sem vettem volna a dolgot, ha nem láttam volna meg egyszerre, hogy 7:12-kor az MTI kiadott egy javítást, arról hogy hogyan is szól az anyaguk címe helyesen, és nem vettem volna észre a Feedly-ben, hogy a Kisalföld hogyan vette át:

Bedőlt a kisalfold.hu, a delmagyar.hu, sőt, még a Galamus-csoport is, és egy valag híraggregátor is. Nyilván ne én legyek az, aki ilyenkor pálcát tör mások felett, mert én a héten lehoztam breaking newsnak egy három évvel ezelőtti villamoskarambolt, de senki sem állt meg és gondolkodott el azon, hogy tulajdonképpen kik és mik a homoszexuális pártok Magyarországon? Vagy csak rafkós anti-Gyurcsány szabotázsról van szó?