Jézus isten, hány jófejkedő kormánypárti híroldalt akarnak egyszerre befuttatni? A Heti Válasz szerint Habony szervez a háttérben, a domain tulajdonosa pedig Csúri Ákos újságíró. Máris kitört a cicaharc, a 444 a még nem létező konkurens nevén élcelődik.

Nem sok derül ki a valasz.hu friss cikkéből, ez ugyanis csak a beharangozója a hetilap csütörtöki címlapsztorijának, annyi azonban igen, hogy információik szerint Habony Árpád miniszterelnöki tanácsadó is "közreműködik az előkészítő munkában", bármit is jelentsen ez. Hogy mit készítenek elő? Egy híroldalt, ami "szándékai szerint például az Indexnek és a 444.hu-nak a legyőzését" célozza.

A 444 korábban arról posztolt, hogy a 888.hu domainen gründolna szintén Habony egy fideszes internetes csodafegyvert.

Mi meg arról is írtunk, hogy a Fidesz-frakció pénzéből üzemeltetett Pesti Srácokat duzzasztanák kormánypárti hírbloghálózattá.

Bármennyi is igaz a hírekből, az biztos, hogy elindult a pezsgés a jobbos-hatalompárti kommunikációs fronton.

Advertisement

Ebben a játékban a magántőke szerepe maximum annyi lehet, hogy addig finanszíroznak egy weboldalt a saját pénzükből, míg be nem fut a lé az irányított állami hirdetésekből. Hiszen a netes hírszolgáltatás eleve nagyon nehéz kenyér Magyarországon, a hatalompárti internet viszont azon belül is olyan értelmetlen és nem létező jelenség, hogy üzleti modellt arra másmilyent képtelenség alapozni.

A 444 egyébként elérte Csúrit, aki a poszt szerint "kifejezetten ingerülten válaszolta azt, hogy nem kíván semmit mondani arról, hogy mit tervez az oldallal".

A 444-et a jelek szerint idegesíti a terv, hiszen a posztjukat a következővel zárják:

A 444 mindenesetre üdvözli a potenciális új szereplőt ebben a szép szakmában, és gratulálunk ahhoz, hogy a NER szimbólumáról, az egész országot elborító undorító viacolorról nevezik el azt.

Egy pixel sem feketedett még be, de az "undorító" jelző már előkerült? Hát ezért szórakoztató téma a sajtópiac!