Akik még a propagandahadjárathoz is hülyék: kiderült, hogy egyszerű félreolvasás eredménye a Napi Gazdaság Pravda-hagulatú uszítása az RTL Klub menedzserei ellen. Nem 1,6 milliárd, hanem 1,6 millió forint volt a tiszteletdíj, és nem is a mendzsmentnek, hanem az igazgatóság és felügyelőbizottság tagjainak.

Azzal az általunk is átvett, szenzációsnak szánt hírrel indította a hetet a Századvég által megvásárolt Napi Gazdaság, hogy az RTL összesen 1,6 milliárd, vagyis fejenként 110 millió forint tiszteletdíjat adott tavaly a 14 menedzserének. A Fidesz-hírharsona ezzel akart visszavágni azért, hogy a reklámadót megbosszulandó az RTL hetek óta rendes tévéhíradót csinál.

Az RTL most közleményben mutatott rá, hogy a pártújságíróvá vált kollégák nagy izgalmukban erősen félrenézték a beszámolót, az összeg ugyanis az általuk leírtnak ezredrésze mindössze. A kapitális balfaszság annak köszönhető, hogy az RTL Klub céges beszámolójában az szerepel, hogy

A társaság az Igazgatóság és a Felügyelő Bizottság tagjai részére 2013. évben összesen 1.680 e forint tiszteletdíjat fizetett ki.

És a Fidesz szolgaújságíróinak politikailag motivált matekje szerint ezerszer ezer az egymilliárd.